Chanel – 535 MAY

Engelsk tentamenen gikk vel helt greit idag. Var en smule teite oppgaver, men fikk det beste ut av det. Så lenge jeg har gjort mitt beste, er jeg fornøyd. Var med Kaja hjem før fotballtreningen idag, noe som alltid er like koselig♥ Imorgen har vi forbredelses dag i norsk, og resten av uken går til tentamner. Lenge leve skolen!

Kjøpte meg jo denne kjempe herlige neglelakken på flyplassen. Den er så utrolig fin! Jeg har også sluttet å bite negler, noe jeg nevnte her før. Så nå satser jeg på fine lange negler til sommeren som jeg kan pynte med denne herlige rosafargen! Fargen heter 535 MAY og er fra Chanel♥

Jeg må også ha tidenes styggeste hender…

 

Nå skal jeg være flink å legge meg tidlig, for hater å stå opp så tidlig om morgenen. Bedre å sove noen timer lenger. Gos natt søte lesere♥

5 kommentarer

Siste innlegg