Innkjøp fra London – Sminke

Jeg er blitt syk og så klart skulle jeg bli det nå som vi har tentamner hele uka. Da sitter jeg der da, i et helt stille klasserom å snufser. Haha, kjenner jeg gleder meg allerede! 

Lager et sminke, klær og et sko innlegg av hva jeg kjøpte meg i London. Så starter med sminken

Tørr sjampoo, Pan stik (consealer), foundation, En krem med farge, to mascaraer, en neglelakk, to puddere også fikk jeg med de børstene.


Neglelakken er så utrolig fin! I tillegg har jeg sluttet å bite negler, så nå skal jeg få lange fine negler til sommeren. Og da er det innmari fint med den fargen der! 

Resten av innkjøpene kommer senere. Nå skal jeg lese litt før jeg hopper i seng. Engelsktentamen imorgen, haha det blir jo bra!

 

Hva skal du gjøre ikveld?

 

6 kommentarer

Siste innlegg