Take It Or Leave It

Herregud for et vær som er nå. Våknet idag og så ut vinduet, trodde egentlig ikke helt det jeg så. Det var kommet mer en tjue cm med snø.. I hele dag har det også snødd, så nå er det enda mer. Kaldt er det også blitt. Og jeg som håpet på at det snart skulle bli ordentlig sommer. Var en ganske så stor nedtur å komme hjem fra London, hvor det var sol, grønnt gress og blomstene hadde sprunget ut til snø og dritt vær.. Skal legge meg i hi helt til sommeren er her for fult. 


Kjøpte meg noen nye sokker i London, disse og et par helt rosa. De er så utrolig gode!

Nå skal jeg ta bilder av noen av innkjøpene. Tror nemlig at jeg tar noe på en video, hvis dere vil? Innlegg med det kommer senere. Tenktre også å ha en liten spørsmålsrunde, så får se når jeg tar den:)

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg