Løpe spillelisten

God morgen♥

Startet dagen med en liten joggetur idag også. Føler meg så mye bedre utover dagen hvis jeg gjør det, og det er jo bare bra! Må snart hoppe i dusjen og pakke litt, for vi skal på besøk. Vet ikke om det blir så mye blogging, men kommer hjem imorgen så det blir ikke så veldig lenge uten. Kanskje jeg mobilblogger, det får vi se på!

Tenkte å dele spilleslisten med de sangene jeg hører på når jeg er ute å løper. Hører også på andre sanger, men satte sammen en litt kjapt nå. Du finner den HER. Gi meg gjerne tips om sanger du løper til :)

Det er så utrolig fint vær ute om morgenen! Også er det faktisk ikke så alt for kaldt ute heller! Det er godt det. Nå hopper jeg hvertfall i dusjen. Ha en super dag alle sammen!♥

Har dere en løpe liste? Hva hører dere på?

3 kommentarer
    1. jeg hører ikke på musikk når jeg jogger,jeg.. haha, skvettet jeg så fælt hvis det kommer noen, så løper bedre uten musikk:) Men nå tror jeg faktisk at jeg også skal ta en joggetur gett! Du inspirerte meg ganske kan man siii

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg