Dagens Innkjøp 02.04.2012

Ble til at vi tok turen til Elverum idag, siden vi ikke hadde noe annet å gjøre. Kjøpte nesten ingenting fordi jeg snart drar til London, og nå må det spares! 

Her har dere noe av det jeg kjøpte meg. Enkelt å greit bare “nødvendige” ting da, hvis man kan kalle det det. Kjøpe også noe annet småtteri, pluss et par sko. Trengte et par nye, så kan vise bilder senere hvis dere vil

Skal ha fine negler til London turen tenkte jeg. Ellers var det en bukse, sokker, undertøy, hårprodukter, vippetang og mascara som ble med hjem, pluss småtteriene. Haha, sier man det?  Nå skal jeg faktisk sortere litt i kles skapet mitt. Så får vi se hvordan det går! 

Hva skal dere i påsken?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg