Fin start på dagen

God morgen fine lesere♥

Igår var, som sikkert mange av dere vet, blogg.no nede. Så da fikk vel alle bloggere en bloggfri dag, noe hvertfall jeg syns var godt! Live sov her fra Lørdag til Søndag, vi koste oss og hadde det veldig koselig. VI hadde også middagsbesøk igår, så det var vel også litt av grunnen til at jeg ikke blogget. 

Idag våknet jeg kjempetidlig. Sånn går det når man legger seg tidlig. Så da bestemte jeg meg for å være litt sprek, fant frem joggeskoene, tightsen og jakken å tok en liten morgen joggetur. Og så godt som det var! Hadde helt glemt hvor fint det er å jogge om morgenen, med sol og fuglekvitter. Så skal være flink å gjøre det samme resten av uken.

Nå forsvant akkurat solen, så jeg er så glad for at jeg kom meg ut før idag! 

 

Hva skal du gjøre idag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg