Summer Paradise

Det er vel ikke bare jeg som gleder meg helt utrolig mye til at det skal bli sommer igjen? Gleder meg masse til å kunne gå barbeint i grønnt gress, ikke tenke på at du kommer til å fryse ihjel bare du stikker nesa ut av døren, kunne legge seg ned i gresset og se opp på en himmel som er blå og en sol som er varm og god. Det å kunne ligge i timesvis i solen, bli brun og syns livet er herlig! Ha kvelder med de beste vennene der man sitter ute å griller, ler og bare koser oss. Dra på ferie med familien til et sted som er helt fantastisk. Klarer nesten ikke vente til sommeren er her! Jeg gleder meg sånn!

Fin sang som gjør at jeg kommer i sommermodus: Simple Plan ft. Sean Paul – Summer Paradise


Gleder du deg til det blir sommer? Har du noen planer?

4 kommentarer
    1. Ja! Og har mange planer, haha =) Skal flytte, får valp, skal mye til tyskland, feire 4årsdagen med min kjære på hotell, besøke oppdretter i tyskland 2 ganger (igjen hotell weekend) og kanskje til London 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg