Before i die #2

Hadde det sånt innlegg for en liten stund siden også. Men imellomtiden har jeg funnet enda noen bilder som beskriver kort hva jeg vil gjøre før jeg dør.

Vet det er litt kjedelig å lese bloggen min om dagen, men akkurat nå har jeg bestemt meg for å bli en mye bedre blogger. Tror kanskje jeg har sagt det ganske mange ganger, og det har aldri blitt noe av. Men så har feks Hedda sagt hun savner hvordan jeg blogget, så da må jeg jo bare rette meg opp i ryggen og ta oppgaven i strake armer. Eller hva?

Hva vil du gjøre før du dør?

8 kommentarer
    1. Du er søt! <3 Før jeg dør vil jeg gå på folkehøyskole, reise verden rundt, dykke i Australia, sole meg i Thailand, drikke vin og spise ost og kjeks i Frankrike, kysse under Eiffeltårnet, ri på måneskinnstur et sted i USA, surfe i California, hjelpe fattige barn i Afrika, få en utdannelese, gifte meg, få barn, reise enda mer, bygge drømmehuset, feire 50, bli gammel med den jeg elsker, få barnebarn, strikke masse ullsokker og klare med selv til jeg sovner inn en junimorgen!

    2. Søta! Før jeg dør vil jeg ha så mange jentekvelder at jeg ikke kan telle lenger, jeg vil fortsette å ha en kjæreste som ser på meg med det blikket som får meg til å føle meg så innmari bra, jeg vil reise masse, særlig med gode venninner, jeg vil spise god mat med fine folk, jeg vil få en god utdannelse, en jobb jeg trives i og jeg vil kjøpe eller bygge et hus jeg trives i. Jeg vil få barn og barnebarn og stille opp for dem uansett hva. Jeg vil ligge på strender rundt omkring i verden mens jeg samler minner og gå amok i skobutikker verden over helt til jeg sovner inn i armene til den jeg elsker!

    3. Jeg vil ha en fin kjæreste og en familie men han. Mange jentekvelder jeg aldri vil glemme, og mye av det samme som deg! spessielt det å holde en løveunge! jeg har alltid drømt om det. <3 jeg vil også bo på kysten. og jeg vil bo i syden . Vil bli en toppblogger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg