Et liv uten iPhone er et liv uten mening

Heihei. Kom ned vra kjempekoselig hyttetur for noen timer siden. Har pakket ut, tatt en dusj og sitter nå å jobber med en video til forestillingen på onsdag. Kommer bilder fra turen senere♥

Overskriften sier vel sitt. Klarte å miste iPhonen i noe vann, så den har druknet og sakt farvel. Æææ, det er ikke noe gøy i det hele tatt. Den er jo med overalt, jeg har masse bilder og sånt på den og den er jo en “liten” del av livet mitt. Haha, er helt avhengig av den. Så nå må jeg klare meg uten, noe som bli hardt. Meget hardt.  

Noen som linket til denne sangen på facebook, haha. Veldig passende igrunn

 

5 kommentarer
    1. Haha, fantastisk sang :p
      Vel, jeg har ikke og har ingen planer om å kjøpe meg iphone – så livet mitt har ingen mening, haha. Hadde jeg fått det i gave hadde jeg vel levert den tilbake å kjøpt noe annet, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg