The devil inside

Heei, har dere det bra? Beklager for veldig dårlig oppdateringer i det siste. Det skyldes dårlig blogglyst og lite inspirasjon. Vet det er kjedelig å lese om folk som unnskylder seg for blogging, men sånn er det nå bare. 

Nå er jeg hos Kaja. Vi har akkurat vært på kino med en vennegjeng. Vi så The devil inside. For det første hater jeg alt som har med skrekk, grøssere osv. Så å gå på denne var ikke noe av det smarteste jeg noen gang har gjort. Dette var en drittfilm for å si det sånn. Bah, skjønner ikke hvorfor jeg er så slem mot meg selv og alt jeg er redd for. Hjelper ikke stort å se på sånne filmer daa.

Her ser dere min mening om filmen..

Så takk til de som lagde den. Nå er jeg hvertfall ikke redd foe noe.. Stygge filmen.


Koste oss før idag med masjase og lys♥

Nå skal vi finne noe å spise og så hopper vi vel snart til køys. God natt alle fine!♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg