Lykke er..

Satt en liten stund i dag morges å tenkte på, hva er egentlig lykke for meg? Samlet noe av det første som falt ned i hodet mitt nå om morgenen. Her får dere det ihvertfall:


– å våkne tidlig av meg selv, uten den stygge alarmen

– å være ferdig med store prøver og innleveringer

– å snakke med noen som gjør meg glad

– å få til noe jeg trodde jeg aldri skulle klare

– å tilbringe tid med venner

– å ha orden i noe jeg ellers ikke har noe system i

– å finne på nye kreative ting

– å være forelsket

– å være fornøyd med meg selv

– å spise usunne ting

– å bli brun

– å reise til nye steder og oppleve nye ting

– å dra på shopping å finne masse fint

–  å se på gamle bilder og tenke tilbake

– å høre på musikk

– å synge og spille piano

– å se en god film

– å ta bilder av deg selv uten at det gjør noe

– å få tilbake en prøve du virkelig hadde øvd på, å få en 6’er

– å skape minner

– å spise is

-å le

– å lese en god bok

– å sitte i solen og vite at det er sommer

– å finne igjen de gamle ynglingssangene og høre på dem

– å være med de du er glad i

– å sitte ute til langt på natt midt på sommeren

– å sove

– å plutselig få helt latterkrampe av noe som egentlig ikke er noe gøy

– å spise god mat

– å tenke på hvor heldige vi egentlig er

– å finne fine bilder på weheartit

– å finne noe som er fint

– å få leve

 

Hva er lykke for deg?

11 kommentarer

Siste innlegg