Hvorfor blogger jeg?

Fikk et spørsmål for noen dager siden om hvorfor jeg egentlig blogger? Det har jeg også lurt på ganske mange ganger. Så nå tenkte jeg at jeg skulle blogge litt om akkurat det.

Først og fremst så syns jeg det å skrive er kjempegøy! Ikke at jeg alltid er så veldig flink å skrive så bra, langt eller om noe interesangt her på bloggen. Men bare det å ha en side der jeg kan skrive akkuret hva jeg vil på, er godt å tenke på. Så klart skriver man ikke sygt om andre osv, men om tanker, hverdagen og det som intereserer en. 

Noe jeg også liker ved det å ha blogg er jo at andre mennesker vil lese det akkurat jeg skriver. Det at andre gidder å ta seg tid til hverdagslige innleg osv. Det er noe jeg tror alle bloggere setter veldig stor pris på!

Så da har dere vel fått svar på hvorfor jeg blogger. Det å skrive og det at noen vil lese det, kort fortalt!

Så klart er det både oppturer og nedturer med det å ha blogg. Blogglysten er heller ikke til stede så veldig ofte. Noen ganger er det masse som faller ned i hodet mitt, mye jeg kan blogge om. Mens andre ganger er det ingenting. Og da er det bedre å ikke blogge den dagen enn å bare skrive masse tull – noe jeg er veldig flink på. Så da setter jeg veldig stor pris på

 

Blir kanskje litt blogging i kveld, for nå må jeg øve på prøver til imorgen

7 kommentarer
    1. Jeg synes du er kjempe flink til å blogge jeg! (Flinkere enn meg, hahaha.) Har liksom alltid lest den, så legger ikke merke til når du blogger bra eller dårlig, for så lenge det er et innlegg fra deg er jeg fornøyd! Og gud, så pen du er.

    2. Hei ♥
      Jeg har sett på bloggen din i over et år nå (:o) og, jeg elsker den. Du er kjempepen. Synes du holder i allefall meg bra oppdatert. Jeg er en fast leser.. følger deg på hva som helst (faktisk …) ; Twitter, liker bloggen på Facebook, følger det på weheartit, bloggerfy osv osv.
      Mange hilsner fra Susann :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg