Tidlig morgen

Unnskyld for veldig dårlig blogging i det siste. Vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn. Men jeg skal skjerpe meg! Mye av grunnen til at det er dårlig blogging er rett å slett fordi jeg nå går i tiende klasse. Det er siste halvåret og vi har en hel haug å gjøre på skolen! Det er viktig å jobbe godt med ting så man går ut med bra karakterer. Og det er det jeg gjør. Så nå vet dere det.

Idag skal hele ungsdoms skolen til renåfjellt å stå på slalom, snowboard, ake og bare kose oss. Skal prøve å få tatt mange mange bilder sånn at dette blir en fin blogg!


Dette bildet har jeg lagt ut før, men har så dårlig tid så rekker ikke ta noe nå

Nå må jeg ned å spise! Vi blogges


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg