Fuck Homework

Heija bloggen!

Kom hjem fra fotballtreningen, tok en kjapp dusj og satte med ned for å jobbe med engelsken. Satte på en spilleliste med rolige sanger sånn at jeg skulle ha noe fint å høre på. Men hey, hvem sovnet av og sov en time? Jo, det var meg! Så nå sitter jeg å stresser meg gjennom en engelsk filmanmeldelse som jeg skal skrive. Hvor gøy høres ikke det ut? Jo, du skjønner. Det er meget gøy, hvertfall når du ikke får til å skrive noe fordi du ikke skjønner spørsmålene.. Dritt

Føler for å legge ut noen bilder fra Weheartit bare for å beskrive hva jeg tenker og føler nå:

Jeg får ikke til å skrive noe som helst.. Alt er helt stille hos meg. Er en slags sperre som har satt seg på. Vil helst bli ferdig med dette så fort som mulig, men neida det går ikke.. Fuck!

 

Hva gjør dere når dere står fast?

7 kommentarer
    1. Når jeg står fast lager jeg meg en kopp te, spiser alt jeg ikke burde spise, går inn på facebook og søler bort tiden, leser alle bloggene jeg pleier å lese + noen ekstra bare for å bruke tid. Etter det ser jeg kanskje på noe uinteressant på tv fordi jeg vil glemme møkka. Så ser jeg på klokka, og det er da helvetet starter. Da kommer panikken og selvmordstankene (okei, ikke så ille da). Så kommer gråten fordi jeg tenker at jeg vil inn på den skolen jeg vil og tankene om at jeg ikke er bra nok og at jeg ikke har selvkontroll nok til å ta meg selv i øret og “hei, nå tar du de sammen og bare gjør unna de leksene!” så sukker jeg ett siste sukk og lover meg selv å starte tidligere og jobbe bedre neste gang, og tar fatt på oppgaven. Gjerne halvsovende. Samtidig som jeg tenker at jeg driter egentlig i den dumme karakteren, noe jeg ikke gjør dagen jeg får tilbakemeldingen. Så går jeg til sengs med en følelse om at “dettr går ræva” blandet med “halloo, jeg gjorde så godt jeg kunne!!”. Så sover jeg en passe god natt søvn og våkner opp til en ny dag hvor jeg ser lysere på ting og gir alt en ny sjanse, i dag har jeg nemlig tenkt å være superflink!!! Hehehehh

    2. Anonym: Hedda, må si du får det ut her! Du er virkelig flink til å utdype deg! Syns det er fint at du tar deg tid til å skrive sånne lange kommentarer med iPhonen din! Flinkedu<3 ilu

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg