Ukens Spørsmål #3

Her kommer svarene på ukens spørsmål, vet det blir mye spørsmåls svar her nå, men er det jeg har å blogge om akkurat nå, hehe:) Er to uker siden sist jeg hadde ukens spørsmål, og forsåvidt så er vel det noe man skal ha en gang i uken? haha, må si jeg er flink! 

Hvilken foundation bruker du?

Den jeg bruker nå er fra Chanel, nr 40 beige

Har du mye klær?

Jeg har endel, men jeg bruker ikke halvparten av dem engang. Så må ta meg en skikkelig runde i klesskapet snart og se hva jeg ikke trenger/bruker.

Har du ryddig rom?

Ehh, nei. Jeg rydder ganske ofte, men det tar ikke lenger enn noen dager så er det klær utover alt igjen.. Sånn ser det ut nå, og dette er ikke så ille som det pleier å se ut, hehe


Den fine grønne sparegrisen min. London penger

Hvem er dine beste venner?

Kaja, Live, Hedda og Tina♥

Hvilket kamera bruker du?

Nå bruker jeg mamma sitt og det er Canon

Har du noen produkter fra ELF-eyelipsface?

Ja det har jeg. Kjøpte det for en stund siden. Og da kjøpte jeg mye rart, men jeg er fornøyd med det meste

Syns du skolen er morsom?

Akkurat nå er det veldig mye å gjøre, sånne store oppgaver osv, men ellers syns jeg det er helt greit.

Hvordan får du sånne gule smilefjes?

De er det bare å kopiere fra andre blogger. Og så kan du kopiere dem fra innlegg du selv har brukt dem i. Bare å kopiere og lime inn.:) 

Hvilken krem bruker du til ansiktet?

Den kremen jeg bruker nå tror jeg vi kjøpte når vi var i Roma. Den heter La crema riparatrice. Jeg syns den er kjempegod, så håper jeg kan kjøpe den på nettet, for jeg vil ha mer!

Ynglings sangen din akkurat nå?

Skriver et eget innlegg med den om ikke så lenge

Noe dere lurer på til neste gang?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg