Bloggen har bursdag, 2 år!

Idag har jeg blogget på denne bloggen i to år! Det har gått helt utrolig fort. Jeg og Kaja satt å så tilbake på de aller første innleggene jeg skrev her, og da døde vi egentlig veldig! Herregud, håper virkelig jeg har forandret meg. For da så jeg ikke ut. Har hatt både gode og ikke så gode stunder, og blogginspirasjonen går veldig opp og ned. Men alikevel har jeg verdens beste lesere som er så snille og gode♥


Spiste tørr brødskrive med svett hvitost idag. Tenkte å feire med litt god mat


Måtte slenge med et bilde av meg siden det er min blogg. Morgenbilde, hoihoi

Nå sitter Kaja, Live og Hedda og svarer på spørsmålene dere har spurt om. Så gled dere til det, for det gjør hvertfall jeg! Nå skal jeg se litt på lekser og late som om jeg er flink

 

GRATULERER MED DAGEN, BLOGGEN MIN♥

6 kommentarer

Siste innlegg