Flink blogger

Har hvert helt utrolig dårlig til å oppdatere i det siste, heldigvis var Kaja så snill at hun skrev et innlegg igår. Så det er bare å stille spørsmål HER så svarer de om en uke eller noe.

Har prøver, innleveringer og presentasjoner oppå hverandre nå, så er ganske slitsomt omdagen. I tillegg er det fotballtrening og jeg har en hest som trenger mosjon. Men skal få inn et innlegg her og der! Live kommer forresten hit på fredag, så kanskje vi lager videoblogg? Noen som har lyst på det?


Genser fra Gina Tricot

Nå skal jeg legge meg. Er så sliten og trøtt om dagen så det blir bra! Har også helt utrolig vondt i den ene foten noe som ikke er bra. Er både gym og fotballtrening imorgen og jeg vil trene, ikke ha vondt! SÅ jeg håper det går over til i morgen! Natta alle søte♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg