Away from you

Heihei♥ Kom hjem for en halvtime siden, spiste noe mat og tenkte jeg bare skulle slappe av. Men neida. Kom på at jeg burde gjøre ferdig innleveringen og øve litt på naturfagsprøven. Heihopp! Så nå sitter jeg på gulvet, ikke spør om hvorfor, og drikker kakao. Er lov å være litt usunn når man har masse lekser som skal gjøres. Så nå skal jeg være flink å jobbe! Er faktisk litt gøy når man skal lage film. Selvom temaet jeg har valgt ikke er helt like lett, Paris på 1860 tallet, haha.

Kaja viste meg forresten en kjempefin sang idag, dere må høre på den! Finfin♥ Away from you – Tje Austin


Genseren er fra Bik Bok
Har jo ingen inspirasjon når det kommer til noe jeg kan blogge om, så hvis dere har noe dere vil lese om så sleng det ut! 
Noe dere vil jeg skal blogge om?

4 kommentarer

Siste innlegg