Ukens spørsmål #2

Hvilken linje skal du og vennegjengen din gå på?
Jeg, Kaja, Live og Tina skal gå på studiespessialisering på Midt Østerdal vgs, mens Hedda skal gå Idrett på Elverum. Det blir veldig trist når hun ikke går sammen med oss

 

Har du noen spillelister på spotify?
 Ja, har skrevet to innlegg med de. Dere finner de HER og HER 

 

Hva har du gjort i vinterferien?
 Jeg har hvert på Tynset, sovet hos Live, gått på skitur, hvert på rideturer og bare slappet av 

 

Hvilken shampoo og balsam bruker du?
 Jeg bruker Sunsilk. sånn rosa 

 

Hva heter lillebroren din?
Han heter Haaken Elfin

 

Hvor skal klassen din på klassetur? 
 Vi skal til LONDON! Åh, er alt for lenge siden jeg har hvert der nå så det blir utrolig bra! Gleder meg noe helt utrolig mye til det!

Tumblr_lzyjk1wyf91qenpeoo1_500_large

Noe dere lurer på?

2 kommentarer
    1. Er du betatt av noen akkurat nå?
      Siste boken du leste?
      siste sangen du hørte på?
      Hvor har du kjøpt den genseren som har sånne paljett aktig ting forran? den er så fin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg