Hjemme igjen

Bloggfraværet mitt i det siste skyldes at jeg har hvert borte, og tenkte jeg ikke skulle blogge da. Vi dro til Tynset på torsdag og sov der en natt. Det var veldig koselig! Etter det dro jeg til Live igår. Vi så film, spiste mat og jobbet litt med en presentasjon. Flinke.

Nå har jeg sett tre episoder av Greys Anatomy og skal snart starte på den fjerde. Etter det skal jeg være flink å jobbe litt med presentasjonen og øve litt på en prøve – selvom det er vinterferie! Er så misunnelig på alle de som startet vinterferien sin igår, mns jeg og mange andre starter på skolen igjen på mandag. Da begynner alle leksene, prøvene og presentasjonene. Mas mas mas…

Bruker et gammelt bilde jeg har brukt før fordi kameraet er strømtomt og jeg finner ikke kabelen til Iphonen. Vi blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg