Fin torsdag

God morgen mennesker! Kom hjem så sent igår at jeg ikke orket å skru på dataen, hadde forresten ikke nett heller, så det var ingen vits. Men nå skal jeg blogge litt, flink som jeg er!

Ute er været helt utrolig fint! Det er helt blå himmel og knall sol! Åh, hvor herlig er ikke det? Er så godt å vite at det snart er vår, snøen smelter og det er ikke lenger så utrolig kaldt ute! Pakke bort alt som har med vinteren å gjøre – boblejakken, vinterskoene, luer og skjerf. Og ta fram tynnere jakker, shorts og lette sko. Kjenner jeg virkelig gleder meg til det!

Fant verdens rareste vær sang på youtube istad, så deler den med dere. Hør på den over her eller trykk HER. Den er ganske så spessiel så, haha

Nå skal jeg pakke litt og hoppe i dusjen før vi setter nesa mot Tynset. Vi blogges senere♥

2 kommentarer
    1. døde litt av sangen egt:) haha, ha en superdag videre søte deg:)
      Ta gjerne en titt innom bloggen min

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg