#2 Min spilleliste – Wild Ones

Hoho, er vel en ganske så god stund siden jeg la ut spillelisten med rolige sanger? Men det får bare gå, legger ut den med litt mer fart her nå. Også finner dere den med rolige sanger HER. Er noen litt gamle sanger her, men noen av dem blir man aldri lei av. 

Du finner spillelisten min HER

Tumblr_lzr6yyeaqy1rn8c9to1_400_large

Det var veldig deilig å gå tur idag, også veldig koselig! Nå skal jeg slappe litt av før jeg kanskje gjør litt på en norskpresentasjon, bah kjedeligste tingen i verden.. Men det må gjøres


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg