Everywhere i go

Everywhere i go – Lissie

God morgen alle sammen! Har faktisk vært oppe en liten stund nå. Våknet av at mamma kom inn til meg med te og snurringser! Mhm, fin start på dagen – tusen takk♥

Idag vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Jeg og mamma skal hvertfall ut på en aldri så liten ridetur. Er alt for lenge siden nå, så det blir veldig bra! Nå skal jeg finne noe å ha på meg for nå sitter jeg i shorts og en blå stor t-skjorte fra ottacupen, haha.  Og tusen takk til alle som var innom bloggen min igår, statestikken fløy til værs. Tusen takk! Vi blogges senere

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg