Tilbake

Det har gått to uker nå siden jeg sa jeg tok en liten pause. Men nå er jeg tilbake igjen!

Det har hvert utrolig deilig å bare kunne slippe tanken på å oppdatere bloggen, måtte ta bilder og alt mulig annet som har med blogging å gjøre. Ikke at det var verdens lengste pause, men godt var det!  Så klart har jeg savnet å skrive, det er jo derfor jeg blogger! Men det har også hvert godt å bare kunne tenke. Tenke på alt og ingenting. Alt som har skjedd i det siste. Funnet ut av ting og gjort en hel del. Håper de som leste bloggen før vil fortsette å lese den nå som jeg begynner å blogge igjen

Slten etter at vi har hatt balldag idag! 10 klasse er bæst!

5 kommentarer
    1. Hei hei!
      Har du lyst å vinne en I pad 2? Gå til min blogg!
      Du har muligheter for å være med i topplisten av bloggere og få dine blogginnlegg på forsiden av en nettavis! Gå til min blogg/url! 🙂
      Det vil bare resultere i at du får flere besøkende til din blogg!
      klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg