Endelig 16

For akkurat seksten år siden kom en liten jente med kullsvart, tykt hår til verden. Noe som er forandret. Haha. Tenk på det. Jeg har levd i seksten år allerede og det føles helt utrolig lenge! Eller, det siste året nå har egentlig gått helt utrolig fort! Så mye fine ting som har skjedd og som vil være noen de beste minnene resten av livet. Det føles ikke så lenge siden jeg gledet meg veldig til å bli femten, men det er jo faktisk et helt år siden! Føler at det å bli seksten er litt større enn å bli femten. Ikke bare at man blir eldre, men det er noe annet, noe jeg ikke helt klarer å sette ord på. Om dere skjønner. 

Nå skal jeg på siste gangen av trafikalt grunnkurs imorgen, og da skal jeg begynne å øvelseskjøre. Noe jeg gleder meg veldig til. Kremt, det har man vel allerede gjort men. Huff huff.. Nå skal jeg hoppe i dusjen og så skal jeg på skolen og ha engelsk prøve. Finfint..


Fint morgenbilde.. Hvor søt er ikke jeg som sover med bamse i sengen? Bamsen min er nemlig aller best

 Begynner ikke å blogge igjen helt enda, men tenkte bare å fortelle dere om today’s happening, håhå♥

15 kommentarer

Siste innlegg