Stressende uke

Etter en ganske så slitsom helg, la jeg rett å slett bloggingen på hyllen igår.  Gårsdagen gikk med på å sove – siden det bare ble tre timers søvn natt til søndag. Virkelig smart når man er på fotballcup. Prøvelesning var også noe av det mye av tiden ble brukt til. Karbohydrater is the shit. Vi har så utrolig mange prøver denne og neste uke at jeg tror jeg snart setter meg ned å gråter. Er så slitsomt å øve til prøver vær eneste dag!

Vi spilte forresten kjempebra i helgen, syns jeg da. Vi vant to av tre kamper på lørdagen og var da videre i sekstendelsfinalen søndag.  Denne tapte vi, men det var egentlig ikke så veldig rart, for det var mot det laget som vant hele cupen i gruppen vi spilte i. Gratulerer til Hadeland!


sminker seg om morgenen, Hedda som absolutt skulle svinge på håret, Lisa som lånte en saks i butikken for å klippe av en lapp, og en trøtt Anne Sophie som skulle ha natchos, men spiste ingenting. Styggeste bildet av meg noen sinne

Nå skal jeg lese til norskpørven vi har imorgen om språkhistorie, tjohei! En en fortsatt super dag, så blogges vi når jeg har tid

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg