Mobilblogg: Blogging er så kult

Sitter her å leser matte. Har prøve imorgen så tenkte å være forbredt på det. Så lykke til til meg! Hoho

Vet ikke om jeg får blogget noe ordentlig idag for når jeg er ferdig å lese, eller bestemmer meg for å ta en pause, må jeg pakke til helgen. For vi skal nemlig på lillehammer cup, fotball altså:) gleder meg masse masse og tror det blir en super koselig helg med fine jenter! Så var det et annet problem, hva skal jeg ta med? Jeg ig pakking har ikke den beste kjemien for å si det sånn. Men det skal nok funke på en måte. Nå roper matten

Flere enn meg som syns dette er helt gresk? Haha, tror pytagoras var gresk, morsom jeg

Ganske så gøøøøøøy. Dette er også det fineste bildet noen gang tatt av meg.. Liker det

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg