where have you been

Først skal jeg bare si gratulerer med dagen til verdens beste lillebror! Nå har du blitt stor ♥ Nå er nettet tilbake så da blir det blogging igjen. Herlig! Helt utrolig hvor avhengig jeg er blitt av dataen, nettet og alt man kan finne på av tidsfordriv. Kjente igår at jeg ikke hadde noen verdens ting å gjøre når jeg ikke hadde nett, men jeg overlevde!

Tenkte å ta en liten ukens spørsmål, for i det siste har jeg fått en del små spørsmål som jeg kan svare på. Så hvis dere lurer på noe nå så bare fyr i vei.  Tror det blir et innlegg med svar litt senere idag hvis jeg ikke har spist alt for mye kake og ikke klarer å gå. Noe som helt sikkert kan skje. Bursdager♥ 

Har hengt opp enda flere bilder på veggen. Så nå er den fin. Har ikke helt funnet ut om jeg skal ha de sånn som de er nå eller lage et stort hjerte, så jeg får vel bare prøve meg fram. Nå skal jeg ned å se om jeg kan finne noe å spise. Mat♥

6 kommentarer
    1. Gratulerer til broren din! 😀
      Hvilken linje og skola vil du på til våren?
      Hvilken linje og skole vil Live gå til våren?
      Mistet du noen den 22.juli?
      Hvilke blogger leser du? ( Ikke fra topplista!! )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg