Mobilblogg: Elverumstur

Sitter i bilen på vei til Elverum. Vet ikke helt hva vi skal der så, hehe. Men kommer meg sikkert ikke tonhendt hjem igjen. Hvis jeg kjøper meg noe, viser jeg det når jeg kommer hjem hvis dere vil:)

Det snør foresten enda mer.. Begynner å bli passe lei snø nå. Vil egentlig ha sol, sommer, varmt vær osv. Men må nok pent vente noen måneder til med det ønsket..

Er egentlig ikke så happy som det ser ut som. Er ikke noe gøy å sitte i baksetet og kjøre bil.. Morrastryne selvom jeg har hvert våken en stund og klokken er kvart på ett. Liker!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg