Flinkesen & Morten da

Åh, vet dere hva? Kaja kom på en veldig fin idé. Og den gikk ut på å rydde i klesskapet mitt. Tenkte kanskje jeg skulle kvitte meg med mer en to plagg, men neida. Alt annet tull tok jeg bare vare på. Haha, må nok rydde gjennom en gang til. Men så fint det blir! Håper virkelig jeg klarer å holde det ryddig lenge nå. Ikke bare rote alt sammen til igjen.

Ellers hadde jeg og Kaja det veldig koselig. Vi har jobbet med en søknad til sommerjobb nå til sommeren. Noe vi fikk til veldig bra syns jeg. Så nå er det bare å sende den og vente på svar. Vi måtte jo også spise litt sjokolade, hive nedpå med saft og vann – noe Kaja virkelig klarte bra! Tok en halvliter saft i en sleng. Søta♥ Vi har tatt en million sånne trynevrenger bilder, så får se om jeg skal dele noen med dere. Har hvertfall endel av Hedda også, som hun veldig gjerne ville ha her på bloggen, så gled dere!

Har egentlig bilde av at jeg rydder på iPhonen, men orker ikke legge inn derifra nå


Genseren er fra Gina Tricot

Har også fått beskjed om å skrive litt om Morten Pedersen Nordby: Han er en utrolig snill og grei gutt som går studiespess på Midt Østerdal videregående skole. Han har et hjerte som tilhører både Barcelona og Liverpool. Så han er vel ganske fotball fiksert, eller hva det nå enn er. Ellers sover han veldig mye (les: bussen). Han mener selv han er helt utrolig kjekk, så da måtte jeg jo skrive det også. Han skrev før pedersentoppblogger.blogg.no, men nå i det siste har han hvert ganske så dårlig på bloggfronten. Men kanskje en vakker dag han starter igjen? Må hvertfall bli en veldig vakker dag først.. Han skrev også at han håpet det ble oss to en vakker dag, haha mange vakre dager her. Og at vi skulle på en gård eller noe. Men så skrev han at det ble kleint, og bare var tull. Morten er rar♥ Nå må du være glad for at jeg nevnte deg litt nederst her

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg