In my hood

Heihei mine søte små♥ Jeg har akkurat spist kveldsmat, tatt en lang god dusj og nå sitter jeg her å blogger for dere. Var med Live etter skolen og vi stripte håret mitt. Ble ikke sånn veldig stor forskjell, men er hvertfall ikke gult lenger. Hvertfall ikke enda, noe jeg er ganske så glad for. For det er jo ikke akkurat så veldig fint med gult hår, er det vel? Så tusen takk til Livepusen som var så snill og hjelpe meg♥

Sitter her i en stor skjorte jeg har fått av mamma. Den er kjempefin! Er sminkeløs og ser egentlig ikke ut etter treningen, så dere får nøye dere med disse bildene

 

Håret er ikke gult, det er bare blitzen som gjør det sånn. 

Nå skal jeg  gjøre litt lekser, og så skal jeg sove. Noe som er helt herl

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg