The funeral

Jeg hadde en utrolig fin start på helgen med de aller beste jentene♥ Vi lagde pizza, spiste godteri, spilte sånn kortskalle og snakket om alt og ingenting! Det er så koselig å bare sitte sammen, men dyner, levende lys, fyr i ovnen og bare kose oss ihjel! Så takk til dere søte, for en utrolig fin kveld! Live, Kaja, Hedda, Tina og Olaug♥

Ellers så går det mye i rolige, deppe og sove sanger om dagen! Får en sånn egen ro over meg når jeg hører rolige sanger. Kan ligge i eveigheter å høre på alle de fine sangene. Så her skal dere få en av de som spilles nå. The Funeral  – Band Of Horses

Tok bare bilder med iPhonen, og jeg har ikke lagt dem inn på dataen enda, så dere får nøye dere med dette bildet her akkurat nå. For her sitter jeg sminkeløs, med et betent brannsår og er ganske så daff. Blir bilder senere. Nå skal jeg se litt mer på spellemansprisen. Eller, de andre ser på det. Vi blogges fine lesere♥

5 kommentarer
    1. Var en superduper kveld! 🙂
      Lurte bare på jeggg, om du kunne legge ut en spilleliste ellernoe? driver å oppdaterer mine spillelister skjønner du :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg