Morgendagens outfit

Åh, sitter her helt utslitt. Dagen idag har egt hvert ganske så hektisk og slitsom. Vi hadde jo spansk presentasjonen, noe som gikk mye bedre enn forventet. Fikk faktisk 4/5. Haha, og jeg som til og med hadde halve presentasjonen på norsk. Flinke meg. Vi hadde også dobbeltime gym, noe som egentlig er veldig herlig, men så har vi også en og en halv time fotballtrening senere. Så med vondt i hodet, stappmett av god mat Hedda og jeg hadde lagd og ganske så sliten fra før av – gikk jeg løs på fotballtreningen. Som endte som vanlig. Så nå er jeg noen brannsår rikere, gøtt at mei

Også har jeg hvert flink å finne ut hva jeg skal ha på meg imorgen, for som regel blir det bare noe jeg hiver på meg. Så jeg tenkte dere skulle få se det:

Bukse: CubusGenser: Bik BokBody: Bik BokSmykke: Roma, Italia

Nå skal jeg være flink å lese rle leksen. Fint å være ferdig med den! Vi snakkes cupcakes♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg