No me gusta español

Heij heij bloggeeeen! Overdrivelse… Hvertfall, her sitter jeg med spansk presentasonen jeg ikke skjønner bæret av. Overskriften snakker vel for seg selv, jeg liker ikke spansk.. Hvordan skal jeg kunne lage en presentasjon og ikke skjønne hva som står der? Vitsen ble liksom litt borte da. Det blir helt tull for min del. 

Jeg har også hvert flink å lage bolledeig, som ikke vil heve. Jeg har spanskpresentasjon, nettet er kjempetregt, jeg har ikke fått sett noe gossip girl enda og jeg er trøtt. Herregud for en dag. Så for å bare gjøre den enda bedre må jeg sette meg ned igjen, fordype meg i ordboken og oversette hvert eneste ord.. Bah, drep meg.

Heldigvis har jeg den fine veggen, med fine mennesker jeg kan se på hvis jeg ikke orker mer spansk. Og flere bilder skal opp, må bare få skrevet dem ut først! Nu skal det jobbes!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg