Do Babes

God Morgen kjære lesere. Ble ingen blogging i går fordi jeg var på koppang hele dagen. Fotballtrening vet dere. Og da vi kom hjem fikk vi besøk, og så ble det alt for sent å blogge. Var bare å hoppe i seng. Nå har jeg det også litt travelt egentlig, må pakke sekk, spise og alt annet tull før jeg må rekke bussen. 

Hadde med meg kameraet på skolen igår jeg da. Flink som jeg er! Men så klart hadde jeg ikke tatt av svart hvitt greia så det blir endel svart hvite bilder her på bloggen, men det går nok bra. Skal komme noe farger øyeblikk!

Do bilder, men nå må jeg skynde meg å spise! Vi snakkes senere idag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg