Dere er verdens beste

Tjohei! Jeg har bestemt meg for å bli en mye mye bedre blogger. Husker ikke om jeg skrev det opp med nyttårsfortsettene mine, men det er hvertfall et! Jeg syns det er supergøy å blogge, og elsker å få tilbakemeldinger. Og når dere er så søte og snille som dere er så må jeg jo bare gi alt jeg har. Kameraet skal jeg ha med mye mer, jeg skal bli flinkere å skrive om det dere vil lese, det jeg vil skrive om og det jeg føler for. 

Når jeg har et sted jeg kan skrive om akkurat det jeg vil og når jeg vil, må jeg jo utnytte det. For bloggen betyr ganske mye for meg. Er alltid godt å vite at jeg har et sted å kunne logge på, skrive hva jeg føler og dere vil lese, kanskje forstå. Uten at jeg må fortelle det ved å snakke. 

Skriving er noe jeg etter noen år med blogging har fått stor sans for. Jeg har funnet ut at jeg elsker å skrive! Ikke at jeg har så alt for mye fantasi når det gjelder historier eller lignene, men bare å skrive her. Angrer ikke et sekund på at jeg opprettet denne bloggen for snart to år siden! Tenk, to år alt! Herlighet, tiden har bare flydd. Og jeg lover at det vil bli mange år til!

Tusen takk for at dere er de beste leserene♥

11 kommentarer
    1. Så braa! Elsker bloggen din, du er så flink til å skrive og ta bilder. Skjønner at det er lite tid og sånn til å blogge for det er jo alt annet som må gjøres… Men så braa!:D Blogg akkurat sånn du vil, og vi elsker det!<3

    2. Hei. Vet ikke om du husker meg. Men vi møttes i oslo en gang. Jeg er venninne av Sara:) Det er noen år siden nå, men så kom jeg plutselig over bloggen din og jeg husket deg med en gang:) Bloggen din er kjempefin! Og du er kjempepen blitt! Vi snakkes sikkert senere. Bare å ta kontakt på face
      Emilie:)

    3. sv; sant det. det er faktisk for det meste du som ikke har tid, som er litt trist. du får ta deg en tur hit en dag, fra fredag til lørdag eller noe. her er det alltid plass, og du er alltid velkommen! you and i, vet du. for alltid. elsker deg. <3

    4. du er en superflink blogger! fortsett sånn, jeg elsker innleggene dine:):)
      men du?kan du skrive et innlegg om hvilken skole/linje du har tenkt til å gå på? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg