Pannekaker

Åh, nå lukter det pannekaker i hele huset! Er så sulten nå at jeg tror jeg dør, så det er best det snart er mat! Hehehe, det snør ute også. Bare sånn at dere vet det! Jeg syns egentlig det er nok snø nå jeg, trenger ikke mer. Blir bare ganske deppa av å måtte sitte inne. For nei, jeg gidder ikke gå ut når det kommer masse snø dalene ned fra himmelen. Det er ingen vits. Jeg bare snør ned..

Har ingen lekser til imorgen tror jeg, så da blir det Gossip Girl idag også! Nå er det mat!

Fint gammelt bilde. haha

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg