Melissa Horn

For tiden er det Melissa Horn som spilles på iPhonen! Absolutt hele tiden. Elsker henne! Hun har så fin stemme og sangene hennes er nydelige! Så rolige og fine at jeg kan sitte i timesvis og bare høre på sangene! Tekstene handler om så mye fint og trist. Så hvis jeg er trøtt, deppa eller bare glad så kan jeg bare sette på en sang som hun har lagd og dagen er fiin!

Så nå skal jeg snart sove, for døgnrytmen er ikke helt i takt endaa, så den må på plass. Så da skal jeg høre på masse sanger av Melissa Horn!♥ 

Her er de sangene jeg virkelig elsker:

Kungsholmens hamn 


Jag kan inte skilja på 


Jag saknar dig mindre och mindre♥ 


Om du letar efter nån 


Innan jag kände dig 


Vår sista dans 


Säg ingenting til mig 


Vem lämnade vem

 

Og så klart er alle sangene hennes fine! Men jeg orker ikke legge ut fler. Så da vet dere det! nå legger jeg meg. God natt alle søte lesere! Sov godt og drøm søtt. Nuss 

8 kommentarer

Siste innlegg