Without you

Ehh, flink å blogge igår? Jeg hadde hvertfall besøk av verdens beste, så det kan vel froklare litt hvorfor jeg ikke blogget. Måtte jo utnytte de timene jeg fikk se ham. Vi var hvertfall på rena rock igår, og ja. Vet ikke helt hva jeg skal si! Var ikke det beste året liksom! Men det var hvertfall noen som var helt utrolig flinke! For eksempel Hanne Madeline. Herlig fin stemme!

Også ble det film igår, Hachiko. Åh, den var utrolig trist, men fin! Så da kom vi oss ikke i seng før i halv to! Og for min del var det litt i seneste laget. Så idag sov jeg til halv ett. Også våknet jeg med dèt morrastrynet! haha! Har ihvertfall vært kjempekoselig å se Robin igjen! Hadde jo ikke sett man siden September! Så håper jeg det ikke blir alt for lenge til neste gang!


to stykk trette unger


finfin ettervekst.

Nå tror jeg at jeg skal sove en time eller noe. Er fremdeles trøtt som bare det. Så vi blogges forhåpentligvis litt senere! Natta

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg