Himmelen

Kom akkurat hjem fra foreldremøte. Var egentlig litt interesangt. Fått høre mye mye mer om videregående. Og det er jo bare bra! Også må jeg fortelle noe jeg er endel glad for. Ok, den setningen ble litt rar, men okei. Jeg fikk 5 på både nynorsk og bokmål tentamen! Happy Anne Sophie her nå altså! Er jo lov å bli glad for det? Er det ikke?

Himmelen! Åh, fine føtter

Jeg har egentlig endel bidler fra idag, men blogg.no vil ikke laste dem opp. Så da får det bare gå. Får heller håpe på at det går bedre senere! Imrogen kommer forresten Robin til meg igjen! Har ikke sett ham siden September, og det er alt for lenge siden! Åh som jeg gleder mei!♥

5 kommentarer
    1. Ikke det at jeg ser etter sånne ting, men man ser trusa di i speilet av solariumet 🙂
      Bare så du vet det liksom :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg