Første skoledag

Hei og håå! Idag var det første skoledagen! Åherregud det var ille å stå opp klokken seks igjen! Når jeg gikk inn på badet idag holdt jeg serriøst på å sovne! Vurderte også å sove litt i dusjen, men fant ut at det ikke var så smart. Så jeg pinte meg gjennom morgenen, bussen og de fem første timene på skolen! Og siste daa. Har hvert så trøtt i hele dag at det er et under at jeg ikke er død nå. Men som belønning på det sitter jeg å spiser julekaker! naam

 

Superfint bilde av meg også..


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg