Åh, tattovering

God kveld kjære lesere♥ Har sittet å lett litt rundt på nettet etter fine bilder! Blir så godt humør av å se på nydelige bilder! Også har jeg tenkt litt. For jeg har utrolig lyst på en tattovering. Ikke noe stort, men en liten en, en som betyr noe for meg! En som symboliserer noe. Så her har jeg satt sammen noen bilder av fine tattoveringer, er jo ikke sikkert jeg tørr og ta, og det blir jo ikke nå. Men jeg har veldig lyst på!

Det øverste bildet til høyre. åhh fint!

Nå skal jeg ut å ta inn hestene, stakkars. Ute i dårlig vær! 

 

5 kommentarer
    1. Gaga’s tattoveringer er så fine, jeg gråter nesten litt lzm omg lzm. Har planer om å ta en “I’ll follow you until you love me” tattoo i fremtiden, etter spesielle minner med pappa, som jeg alltid vil ha med meg. Jeg skal også navnet mitt tattovert en plass, mulig på skulderen eller i nakken/ryggen. Har man først tatt en, så er man bestemt på flere. Den første min gjorde jo ikke vondt, så. Fuglene tattoveringer er drit fint, da!

    2. fine. Jeg har tatt en, og jeg angrer ikke. Den jeg tok var et symbol på kjærlighet. Pappa døde når jeg var 15 og etter det så måtte jeg bare ta den! Jeg og pappa var skilleig nære! Så å ta en tatovering er ikke feil!
      Likte bloggen din:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg