sminkevideo

Bare for og si farvell til alle vennene mine, fordi jeg tror jeg dør nå. Denne videoen er virkelig klein. Uten sminke. Tidlig tidlig i dag morres, og ja. Herregud. Også fant jeg ut når jeg var ferdig at jeg manglet jo en del. Heh, men kan heller lage en ny en litt senere hvis dere vil da.

Også rettet jeg visst ikke hele håret i det hele tatt. Og jeg titter ut av vinduet. Men det er fordi det kom en dame til Momo idag. Også måtte jeg jo se hvem det var og sånn. Men jeg kjente henne ikke så da var det ikke så farlig. Men her er den. Jeg er død

 

 Også er det så fint bildet når filmen står stille. Herreguuud

8 kommentarer
    1. Du er jaggu meg ei flott jinte! Som det rottrollet du egentlig er, så ser vi her med riktig skritt at du har tatt din ferd med mjuuuke stormskritt på en lofoten tur i ljoset. jajajajaja, du anne du anne, jeg kommer mandag eller tirsdag!

    2. Live: Dette var noen meget fine ord Livepine! Dårligste kallenavnet ever btw! Takk for at du skriver på en forståelsesfullmåte. Og jeg skjønner jo alt! Bra du kommer hit så vi kan gjøre spansk presentasjonen. Hvis det er det vi ender opp med daa. Hihi. I love you

    3. tnaawww så fin video søta!:) du er nydelig altså! åsså så fin naturlig, omg! <3 btw; vi bruker samme flattetang,likeeeer:D<333 jeg og flatter håret.. hehe x) ha et godt nyttår!:*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg