Nyttårsforsetter 2012

Da var vi der igjen. Man skal finne nyttårsforsetter og holde dem. Eller for min del – prøve! Jeg klarer nesten aldri holde et eneste av dem, syns det er så vanskelig! Hvert år har jeg for eksempel hatt at jeg  slutte å bite negler, trene, spise sundt, få bedre karakterer osv, men neida. Ikke alle som kommer like lett. Men her har dere hvertfall mine nyttårsforsetter for 2012! Åh, så uvant å skrive det! Har nå skrevet 2011 flere ganger. Haha

  • Dette året skal jeg slutte å bite negler! Må bare bestemme meg for det!
  • Gå ut med en 4 i matte! Dette er viktig
  • Trene mye mer. Magen, rumpa og lårene skal på plass før sommeren
  • Spise sunnere
  • Holde rommet ryddig
  • Hjelpe til enda mer hjemme
  • Bli mye flinkere til å ta med Aria(hesten min) på tur. Har virkelig hvert fløv i det siste
  • Være mer sosial
  • Ta masse fine bilder, Minner♥


Følte bare for å slenge med de styggeste morgen bildene av meg. I♥meg

 

Har du nyttårsforsetter? Hvilke?

 

2 kommentarer
    1. Hihi, da er du flink, om du klarer alle de! Jeg skal klare å slutte å bite negler 100% også. Fått til sånn halvveis de siste to måneder, men når de først blir kjempe lange, så biter jeg uten å vite det. fml )):

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg