Put your hearts’s in the air

Åhh, merker det er vanskelig å skrive omdagen. Kan jo hende det er fordi vi har tentamner osv, men alikevel. Blogging er jo egentlig kjempegøy! Hmm. something is wrong. 

Ellers så er det utrolig kaldt ute. Noe som ikke er så gøy. Er jo ikke så utrolig gøy å pakke seg helt inn da. Ser jo ut som en mumie..Haha. Nå skal jeg lese gjennom en presentasjon jeg har til imorgen.. huff, Love mye life. Her skal dere få to fine fine bilder av meg. Sliten og greier også. Good

Fant også ut idag at vi skal ta et “klassebilde” imorgen med nisselue, fletter og sminke. haha, jeg har ikke nisselue jeg. Flott å komme på det nå. Har hørt med Live nå, men kanskje vi blir lonere imorgen uten lue. Flott!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg