Pizzadate med to fine jenter

Heihei dere. Nå har Hedda funet ut hva jeg skal skrive om. Så da er det bare å skrive♥

Idag hadde vi engelsktentamen, noe som gikk rett i dass. Oppgavene var utrolig vanskelige å skrivesperren kom nesten med en gang. Lite kult når det er tentamen. Også har vi sånn lufteannlegg ellernoe, og derifra luktet det nystekte pepperkaker i hele dag! Gjett om det var en klasse som hadde lyst på pepperkaker da! Haha. Etter det dro Live, Hedda og jeg å tok litt sol. Alltid like godt! Så bestilte vi en liten pizza på Milano og spiste det. Pizzadate med to fine jenter♥ Også måtte jeg skrive at Hedda er syk. Eller, nå er hun snart frisk igjen da. Men å være syk er udigg rett å slett! 

Videobloggen vil ikke lastes opp på youtube, så jeg prøver igjen… Dritt. Hvis jeg er heldig er den ute i løpe av dagen. Da skal dere få den! Nå skal jeg se ferdig en film, øve til engelskpresentasjon i morgen og lage mat til meg og broder’n siden pappa ikke var hjemme. Han bare dro sin vei..


To stykk nøgde jenter etter en sugen tentamen


1 kommentar
    1. Hatt en fin dag skjønner jeg :)) lykke til på presentasjonene i morgen 🙂
      Sv; Tusen takk for at du vil hjelpe meg og sette inn designet. Det setter jeg stor pris på. Men jeg vet ikke hvilket design jeg vil ha. Vet du hvor jeg kan få tak i gratis fine design? :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg