Can’t we fight against them?

Oi. Flink å oppdatere ser jeg.. Fikk et spørsmål om jeg kunne legge ut bilde av juleball kjolen min, meen da er det et problem. Jeg har nemlig ikke kjøpt den enda. Heh. Skal inn til Olso til helgen, så da  jeg kjøpe meg en. Også sko da så klart. Og da lover jeg å legge ut bilder av kjolen og alt annet. 

Jeg skal prøve å lage videobloggen på nytt. Ikke at det var noe veldig spesielt med den. Men  syns det er litt teit at den ikke funker.. Så den får dere en oppdatering om senere!




Et innlegg med bilder trenger alltid et opp i annsiktet bildet på slutten. Alltid like fint

Bah. Nå har jeg så utrolig mye å gjøre. Har øvd littegranne til mattetentamen på fredag. Gleder meg jo ikke akkurat. Også har vi så sinnsykt mange presentasjoner. Og alle store oppgaver osv er lagt til samme uken. Great. Det blir så utrolig godt å få juleferie! Gleder meg som en liten unge nå. 


På superkul er det noen fine kjoler. HER er en av dem. Besøk superkul.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg