Yves Rocher Spa Produktanmeldelse

Tenkte jeg nå skulle lage en liten produktanmeldelse av tre produkter jeg har fått tilsendt fra Yves Rocher. So here we go:

Du finner de forskjellige produktene HER, HER og HER. Det jeg fikk i posten for litt siden var et spa sett som bestod av tre forkjellige produkter. Det inneholt en peeling, en krem og en dusjolje. Jeg har prøvd alle tre og jeg må bare si at de er utrolig gode.

Peelingen fungerer utrolig bra, huden blir så god etterpå og så lukter den jo så utrolig godt! Kremen gjør at huden min blir glatt, denne å lukter godt! Dusjoljen mykgjør også huden helt utrolig! Gjett om dette vil bli flittig brukt i vinter! 

Selve flaksen og boksene er heller ikke små. Jeg trodde de var ganske så små, men de er jo ganske store. Finner ikke kameraet mitt akkurat nå, så dere får nøye dere med bildet over.

Dette kan også være en perfekt julegave! Disse er ikke alt for dyre. Dusjoljen koster 87 kr. Kremen koster 155 kr og peelingen koster 129 kr! Åh, perfekt! 

 

1 kommentar
    1. kan du legge ut bilde av juleball kjolen din? 🙂 evt. hvem du skal ha, hvis du ikke har fått den enda

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg