Videoblogg

Vet dere hva? Når jeg våknet idag hadde det snødd! Åhh, hvor herlig var ikke det! Jeg ble kjempeglad, så nå blir det jul! Ellers har jeg hvert flink å rydde og vaske idag, for vi får besøk. Eller, jeg er jo altid flink da men.. Hahaha.

Igår lagde jeg en liten videoblogg.. Jeg snakker ikke eller noe, men dere får da hvertfall en liten videoblogg. Ikke bry dere om at jeg er rar, kan virkelig ikke noe for det..

Lyden når jeg snakker er sugen. Men er jo ikke noe å høre heller. Nå kommer folkene! Vi blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg