T.G,.I. Fredag

Dette innlegget skulle vært postet for tre timer siden, men sånn ble det ikke.. Så dere får det nå

 


 

Heeeii, Det er så utrolig deilig med helg nå! Er så sliten – så det blir godt med noen dager fri. Ikveld plir det pizza og sushi med familien og sikkert en film eller noe. Jeg skal hvertfall slappe godt av!

Herlig at det bare er 22 dager igjen til jul nå! Julekalender, julestjerne og koselige kvelder! Men jeg savner snøen! Hvor er den da? Det blir ingen jul uten snø. Kaja fant ut idag at hun skulle legge en presending over snøen når de kom. Men så måtte vi fortelle henne at den smeltet jo under presengingen uansett. Smarte duu♥

Jeg aner virkelig ikke hva jeg ønsker meg til jul heller. Har ikke noe spesielt jeg har veldig lyst på. Kommer sikkert på det senere, så hvis det dukker opp noe kan jeg jo fortelle dere, eller hva? Må tenke på det litt nå tror jeg. Fint at de andre får vite om det! Litt rart og ikke ønske seg noe egentlig. Når jeg var mindre var det alltid noe jeg ville ha. Sånn som barbier og dukker osv. Men nå er liksom ikke det det helt store. Hahaha

Akkurat nå går det i vann og potetgull. Heh, sunn her altsåå! Vurderer å sy buksa mi. Den har revnet for noen dager siden.. Også er den så god – og er ikke i butikkene lenger. Så da er den eneste måten for at jeg skal kunne beholde den at jeg syr den! Og jeg som er så flink å sy.. Hahah.

Ha en superduper fredagskveld♥

4 kommentarer
    1. Enig med deg Anne. Digg med helg nå. 🙂 men savner snøen. Jeg trur jeg vet hva du ønsker deg til jul… SNØ!? 😀 blir ingen jul uten snø nei. Likte de nederste bildet KJMEPE godt! du er så peen <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg